25 października 2011

Tematycznie dla dzieci - Halloween


POGODA ZA OKNEM JAKA JEST KAŻDY WIDZI
DLATEGO W WOLNYM CZASIE SPĘDZONYM W DOMU CHCEMY ZAPROPONOWAĆ TYM RAZEM ZABAWĘ DLA WASZYCH DZIECIAKÓW

Prosimy o przygotowanie pracy o tematyce HALLOWEENOWEJ.
Kartki, scrapy, ozdoby, potworaki co Wam przyjdzie do głowy i z czym się kojarzy HALLOWEEN!

Na prace czekamy w terminie od 25 października do 9 listopada
Ogłoszenie wyników nastąpi w dniu 10 listopada
Prace należy zgłaszać do wyzwania poprzez nasz nowy system inlinkz. Wpisując nazwę użytkownika, podajcie imię i wiek Waszego dziecka.

Oto prace jakie przygotował dla Was dorosły DT :

scrap Katriny


Kartka Ayeedy


Moja kartka – k.a.s.i.a.


Zapraszamy dzieciaki do zabawy – czekają nagrody!!!


9 komentarzy:

Anna - Krulik pisze...

Jutro zagonię towarzystwo do roboty :) może coś ciekawego wymyślą :)

Aga Michniewicz pisze...

cudowne prace dziewczyny!!!

Bellaidea pisze...

Swietny pomysl, ja juz swoim wysylam link do WAS, niech sami sie zorganizuja :)

clos pisze...

aż się zaczęłam bać;))

kartkomania.com pisze...

Ja podlinkuję jutro kartki skrzatów :)

Kasia pisze...

każdy może scrapować, moje się dorwały do stempli z kotem :) na zachętę dla innych dzieciaków!

Aleksandra pisze...

Bardzo ładne prace, ale mało.
No, dzieciaki szybciutko brać się do roboty.
Na pewno macie mnóstwo fajnych pomysłów.

Anna - Krulik pisze...

Trochę to zajęło, ale Kuba już zrobił :D

Kasia pisze...

Świetne prace!!!