16 października 2011

Październikowy scrapmeeting

Jak może większości wiadomo dzisiaj odbyło się nasze co miesięczne spotkanie. Było zdecydowanie inne niż zwykle :) niektórym z nas  pierwszy raz (mam nadzieję, że nie ostatni!) coś udało się stworzyć na spotkaniu (i mam to na zdjęciach)
Tym razem chciałyśmy wesprzeć akcję Marzycielska Poczta i zachęcone przez naszą koleżankę Fussię, robiłyśmy kartki.
Zdjęć udało mi się zrobić baaardzo dużo i mam nadzieję, że w końcu wszyscy będą zadowoleni z ilości :)

Początek, czyli przeglądanie zawartości handlowej walizki Krulika: 


 dziewczyny oglądają nowe folkowe papiery 

Ayeeda z synkiem już przy pracy

 Dorota -Momentalnieja i Katarina czyli babki pod kolor 

stolik młodzieżowy :) 

 Ela, Clos i Mira - widać, że pracują, co nie?
 K.a.s.i.a i Ibisek

tutaj dołączyła do nas Wikucha

 Ola przy pracy


 Widok z góry na prawie całe spotkanie

 A oto kartki, które powstały w czasie spotkania (nie pamiętam, kogo jest która więc nie będę podpisywać)

Przepiśniki czyli wędrujące albumy na przepisy, które przygotowałyśmy na spotkanie,
 a to jest kolejność wymieniania się przepiśnikami :) Tak ku pamięci, żeby nikt nie zapomniał. 
No, to dziewczyny! do następnego razu już za dwa tygodnie - 29 października! 
Do zobaczenia!
Krulik

15 komentarzy:

Katrina pisze...

Ale Wam zazdroszczę tego spotkania! Widzę, że było bardzo udane. :)

Katarina pisze...

Kruliku, ależ super fotorelacja!!! A co do spotkanie - to masz rację Kasiu :) było bardzo udane!

oswojone hobby pisze...

musiało być cudownie, wszyscy mają takie szczęśliwe minki - takie spotkania są fantastycznie

ibisek pisze...

Ale sporo zdjęć tym razem udało sie zrobić :)
Ja wycięłam robota dzisiaj, ale się namęczyłam... ;)

Kwiat Dolnośląski pisze...

No, właśnie! nie mam zdjęcia Twojego robota :(

kartkomania.com pisze...

Było super!!!
a zaplecze kulinarne mam nadzieję, nie zawiodło nikogo :)

Aga Michniewicz pisze...

WOW Krulik! Super relacja!! Masa zdjęć, do tego miałam okazje zobaczyć inne kartki, bo tak byłam zajęta swoją że reszty nie obejrzałam. PIĘKNE!!!!

A spotkanie było rewelacyjne. Tylko jeszcze dobrego winka nam brakowało :D

clos pisze...

noo i było fajnie, i zdjęcia fajne, i drożdzowiec super był!;)

kachasek pisze...

nie nie nie! nie lubię was ;) za to, że tak daleko jesteście i nie mam jak teraz do was dołączyć... buuu...
czekam, aż młoda podrośnie i postaram się Wrocław nawiedzić ;)
widzę, że udane spotkanie było :) super kartki i przepiśniki! a Mira z drutami wygląda super :D

Aida Domisiewicz pisze...

świetna relacja z bardzo udanego spotkania:) Super kartki:)

A ciasto było pycha!!!

Kasia K. pisze...

O, a Ayeeda to jeszcze tydzień temu w Kraku była i mogłam sobie obok niej siedzieć ;)
Ależ ja Wam zazdraszczam tych spotkań :(

Betinka :) pisze...

Świetna fotorelacja - sama chętnie wybrałabym się na takie spotkanie bo kartki to jest coś co kusi mnie od dawna...
Pozdrawiam i zapraszam na moje candy :)

Mira pisze...

och a ja nie dałam kartki do obfocenia :) Standardowo szpinak zakręcony :0 :)) Robiły i Plotkowały - trzeba wspomnieć :P
:)) Do za dwa!

kachna pisze...

nie będę twórcza pisząc że relacja świetna a spotkania Wam zazdroszczę

Madziarrra pisze...

Relacja na bogato ;) i produkcja też wyjątkowo bogata! Świetne te karteczki!