6 czerwca 2011

Zapraszamy na warsztaty do....

Aleksandry Bojakowskiej  czyli Calisty, o której pracach już kiedyś pisałyśmy  ale czas leci i prace nowe też powstają. 
Calista w trakcie Dolnośląskich Letnich Warsztatów Craftowych będzie prowadziła u nas 3 warsztaty: 
w piątek 8 lipca: 17:00-20:00 Haft koralikowy - "Koralik do koralika i mamy kolczyka". 
w sobotę 9 lipca: 10:00 – 12:00 Sutasz I - poziom podstawowy - wisiorek. 
i w niedzielę 10 lipca: 10:00 – 12:00 Sutasz II - poziom zaawansowany - Broszka.  

 
Trzy słowa o sobie:
Z zawodu i zamiłowania jestem architektem krajobrazu i projektantem wnętrz. Mimo tak twórczego i kreatywnego życia zawodowego nadal mam potrzebę popołudniami poszukiwać innych możliwości poszerzania swojej wiedzy i umiejętności w różnych technikach twórczych.
Od najmłodszych lat zajmowałam się różnego typu rękodziełem. W młodości miałam styczność przede wszystkim z ceramiką, rysunkiem, witrażami, tkactwem artystycznym, ale i druty czy szydełko obce mi nie są. Od czasu studiów przede wszystkim towarzyszy mi scrapbooking i tworzenie biżuterii.
Przygodę z projektowaniem biżuterii zaczęłam 6 lat temu od prostych plecionych wzorów z koralików zafascynowana możliwościami jakie dają drobne elementy, z których możne powstać niezwykła ozdoba ciesząca oczy i ujmująca duszę. Moje zabawy z biżuterią szybko przerodziły się w prawdziwą pasję i poszukiwanie nowych możliwości wyrażenia siebie. Projektuję biżuterię głównie metodami haftu koralikowego, haftu sutaszowego i wire-wrappingu. Lubię kiedy moje prace dają mi spełnienie przy wykonywaniu, a innym radość z ich posiadania, noszenia i doceniania mojej pracy. 
Od 2010 roku prowadzę warsztaty z wyżej wymienionych technik biżuteryjnych. Na prowadzonych przeze mnie warsztatach dzielę się swoja wiedzą, wieloletnim doświadczeniem i przemyśleniami dotyczącymi projektowania biżuterii. Staram się przybliżać innym techniki, które dla mnie są łatwe i zrozumiałe, przekazywać wiedzę w sposób komunikatywny, pozwalający na dalszy rozwój uczestnika w wybranym przez niego kierunku.

Cały czas rozwijam i poszerzam swoja wiedzę, aby móc jak najwięcej informacji przekazać podczas warsztatów. Tworzenie daje mi przyjemność i możliwość spełnienia, a praca z ludźmi ładuje moje wewnętrzne akumulatory.
Tworzenie i projektowanie biżuterii to mój sposób na wypełnienie każdej wolnej chwili, na pewno pasja ta będzie towarzyszyła mi jeszcze długo.
Jestem również współwłaścicielką biura projektowego Decorscrap i sklepu internetowego http://decorscrap.pl/ z akcesoriami do rękodzieła i upominkami o tej samej nazwie. 
Na chwilę obecna mam poważne problemy ze znalezieniem wolnego czasu na jakąkolwiek artystyczna twórczość, ale bardzo chciałabym podszlifować swój warsztat frywolitkowy. Czas mi jednak na to nie pozwala. Sądzę, że jeszcze wiele ciekawych technik w życiu będę miała okazję poznać i w nie jednej się rozgościć. Rękodzieło to dla mnie najlepszy relaks i najprzyjemniej spędzony czas wolny.


Pozdrawiam,
Ola

1 komentarz:

Natka pisze...

Prawdziwe cacka!